Brunt träns...

... ÄNTLIGEN!!
Jag hämtade och betalade mitt träns till Sigurd idag, ni ska bara VETA hur glad jag är över att kunna matcha min sadel med tränset och tvärtom.
Ska visa er imorgon hur snyggt det är, för är verkligen helnöjd över att jag lyckades få loss det så billigt - Även om det var begagnat så var det i såpass bra skick så jag fick ett riktigt förmånligt pris.
Jag Tackar!

Bildbrist är det, pågrund av att jag råkat lämna min hårddisk åt ödet hemma hos min pojkvän, tillsammans med min jacka. Men förhoppningsvis är den tillbaka på onsdag, och då har ni redan sett massvis med nya bilder här, så då har ni glömt detta (förhoppningsvis, hehe)


Älsklings-Sigurd får bjuda på bilden, för att jag längtar till sommaren och när all lång jobbig päls är borta.

Kommentarer
Postat av: Catharina - LMC eventing

Så söt bild! :)

Men vad heter tränset? :D

Kram!

2012-01-02 @ 20:27:46
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV: Okej! :) Då får vi allt se imorgon då hur det ser ut ;)

2012-01-02 @ 23:39:44
URL: http://lmceventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0