Lagt ut hästar på annons...

I ungefär en timme har jag suttit och lagt ut hästar på annons. Det är klart det känns lite, men det känns mer i hjärtat att dem inte får den kärlek och ridning som dem behöver.
Om alla underbara hade kommit till bra hem så hade jag kunnat andas ut och bara ta det lugnt. Så hade vi haft ett stall mindre att mocka, och fler glada och nöjda hästar.

Redan tre som svarat på annonserna, och förhoppningsvis är det några seriösa köpare som faktiskt vill komma och kolla på dem.

Jag hoppas innerligt.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahha förlåt för alla kommentarer men vilka hästar har ni till salu jag pluss ----->



.Får dom hoppa

.Har dom nån skada eller nått

.Hur gamla är dom

.Vilka hästar är till salu

asså jag har massor utav frågor men jag hoppas på ett svar snapt :D <3

2012-01-10 @ 19:10:31
URL: http://bondungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0