Sorry for...

... the bad update!
Men började skolan idag, vilket betydde att jag är lååångt från Sigurd & de andra hästarna, men desto närmare till ridskolan och utbildningens hästar.

Vilket betyder?
Imorgon 07.30 går jag upp, ridkläder direkt och sedan frukost like a baws för att sedan... Jag vet faktiskt inte om jag har tappsko eller ridning imorgon.
Det får morgondagen visa.

Som plåster på såren får ni lite fina vinterbilder på hästarna därhemma, nu när det ändå kom snö i hela Sverige, för det gjorde det väl?








/Emma

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅÅH den dära fuxsen vill ju jag ha gud vad vin han / hon va <3

2012-01-10 @ 19:02:40
URL: http://bondungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0