Acti laboris iocundi

... "Efter avslutat arbete är vilan skön." (Cicero)
Har börjat att älska det latinska språket, och när tid finns så sitter jag verkligen och letar upp otroligt fina citat och samlar dem i ett dockument på datorn. Någon gång ska jag göra något med dem.

Sitter och pluggar på utrustning och delar på utrustning som vi ska gå igenom imorgon.
Ska dock snart gå och sova, men tänkte att det är bäst att kolla igenom allt en gång till.
Har dessutom fram till lunch på mig imorgon att plugga också. Känns ganska skönt faktiskt.


Bild från sommaren 2010 hemma hos Ellen och hennes Nsv travare Maysan.
Snälla ge mig sommar någon, orkar inte med kylan, ska det vara kyla kan det väl vara snö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0