Allt klart för imorgon!

Har precis duschat och fixat klart allt inför imorgon. Förhoppningsvis blir det fotografering på fältet om det inte är alldeles för mulet. Blåsten hindrar mig inte, men regnet gör det - tyvärr.

Ska gå och lägga mig snart så att jag är pigg och frisk tills imorgon, känner mig ju inte speciellt frisk just nu. Både fryser och är febrig, har dessutom haft ont i magen större delen av dagen.
Om jag får bestämma är det borta imorgon och så blir det en A-some fotografering som vi kommer bjuda er på senare på kvällen sen.

Hinner vi så kanske vi också hinner filma lite, så ni får se lite roliga klipp osv.

Allt som händer får helt enkelt morgondagen bestämma - logiskt va?
Det enda jag riktigt planerat är att vi faktiskt ska ta in hästarna samtidigt och låta dem vara i samma stall. För ska vi kunna rida tillsammans i sommar, så behöver dem lära känna varandra - Snarast!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fanny Markström

Ser fram emot film & bilder! :D

2012-01-03 @ 21:23:47
URL: http://fannymarkstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0