Bettletande till Sigurd

Blir galen! Bokstavligen.. Letar, och letar, och letar efter bra alternativ till bett och något som jag tror skulle passa både mig och Sigurd. Men allvarligt, jag hittar inget. Verkligen ingenting.
Hemsidor med superbra referenser om bett hit och dit, men jag vill ju ha något som känns verkligen helt rätt.
Ett gummibett känns inte rätt, inte heller de grövre stängerna.
Men snälla, ge mig något där emellan? Som jag kan rida ut på och vara säker på att jag kan fånga upp honom om han bockar med mig på en åker eller liknande.






Här får ni tre bilder, från tre olika tillfällen på Sigurd innan jag köpte honom.
Det var för ungefär ett år sedan bilderna togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0