Longering av Sigurd

Longerade Sigurd idag, för att jag har känt ett tag att han varit stel och att jag ville se vart det satt någonstans. Jag hittade felet på hans vänstra sida, att han ville skjuta ut både bogpartiet och rumpan i vänster varv, i det motsatta varvet ville han istället gå inåt, men var fortfarande väldigt stel och oböjlig.

Nu när jag åker tillbaka till skolan imorgon får jag klura ut hur jag ska hitta övningar för honom som han tycker är roliga att jobba med.
Sen ska han få jobba bort sitt rumpfett lite till våren också, den ser ju enorm ut - jösses.

Har hittat vääärldens bästa klätterbacke bakom paddocken med, mellan de båda stohagarna. Lång och inte alls speciellt brant.
UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0